Raport, Fundacja Batorego, Obraz kampanii w mediach społecznościowych



Obraz.kampanii.w.mediach.spolecznosciowych_Raport.I.pdf

opublikowany

27/09/2023



Prezentujemy badanie wykorzystania Internetu w kampanii wyborczej i strategiach reklamowych po- szczególnych komitetów wyborczych. Przeanalizowaliśmy dotychczasowe wydatki i osiągnięte zasięgi. Zbadaliśmy też alokację wydatków w podziale na poszczególne platformy i formaty reklamowe oraz zanalizowaliśmy taktyki dotarcia do poszczególnych grup odbiorców (mikrotargetowanie vs. szerokie zasięgi).



Prezentujemy badanie wykorzystania Internetu w kampanii wyborczej i strategiach reklamowych po- szczególnych komitetów wyborczych. Przeanalizowaliśmy dotychczasowe wydatki i osiągnięte zasięgi. Zbadaliśmy też alokację wydatków w podziale na poszczególne platformy i formaty reklamowe oraz zanalizowaliśmy taktyki dotarcia do poszczególnych grup odbiorców (mikrotargetowanie vs. szerokie zasięgi).


plik

Obraz.kampanii.w.mediach.spolecznosciowych_Raport.I.pdf

Pobierz

Wesprzyj nas!

Archiwum Osiatyńskiego powstaje dzięki obywatelom i obywatelkom gotowym bronić państwa prawa.


10 
20 
50 
100 
200